Null



Randman5000

Verified Member
  • Content count

    7,127
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

819 Sterling

About Randman5000

  • Rank
    An Auburn Man Needs No Introduction
  • Birthday 10/31/1977

Profile Information

  • Location
    Portland, OR
  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,769 profile views
  1. Moore or Jones?

    AP calls IT FOR JONES!
  2. 2018 4* OG Trey Hill (UGa)

    This was payback for Brown. Dang. It's about as bad as Stanton joining the Yankees.
  3. 2018 4* OG Trey Hill (UGa)

    Fingers crossed. Hey get the bagman for this one. We have to win one vs Georgia.
  4. 2018 5* QB Emory Jones (Ohio St.)

    Yeah this probably isn't happening. If he's a three star, he's ours! Let's be honest
  5. Back to Back 10 win Seasons

    Yep. We never Should have lost that many in 2014. That was the most frustrating season because of the final three losses. The iron bowl made me want to puke and the way we gave up at uga was ridiculous. I need to move on....
  6. Peach Bowl could be historic

    not to mention 3 straight games in Atlanta. Hope we close next year with 2 in Atlanta as well.
  7. "Our Time" doesn't end now (my eat crow post)

    Worst Post Ever. #2
  8. http://www.al.com/sports/index.ssf/2017/12/georgias_isaac_nauta_returns_f.html#incart_river_index Isaac Nauta couldn't resist. After Georgia defeated Auburn 28-7 on Saturday night in the SEC Championship Game, the Bulldogs tight end was being interviewed on the field. And for about 30 seconds, he said all the right things. Then, he took his parting shot at Auburn. "It's a blast," he said. "We're SEC champs. Best feeling in the world." He was then asked to compare Saturday's win to the 41-7 loss to Auburn on Nov. 11. "We knew how much we messed up in the first game," he explained. We wanted to fix it. We fixed it. We came out, battled and won the game. We're ecstatic. Couldn't be more happy. "Hey, we beat the dog crap out of them." That final comment got quite the reaction from a teammate, which you can see below.
  9. JF3

  10. JF3

    http://www.al.com/sports/index.ssf/2017/12/watch_john_franklin_iii_drop_b.html
  11. 2018

    I'll see y'all in 2018...
  12. did we just screw Bama........again

    Let's put this to bed. Bama is weakness and us losing does not help them. Even if they get they're weak and it's obvious. They aren't championship quality
  13. 2018

    Apparently Kim has sucked it up I'm hoping Ashley takes a step forward