Null



Awbee

Verified Member
  • Content count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About Awbee

  • Rank
    Trainer

Recent Profile Visitors

338 profile views
  1. Awbee

    Men vs Alabama

    Ok they didn't give up, you're right. But played terribly is an understatement lol
  2. Awbee

    Men vs Alabama

    This team gave up in the second half. Which is kinda of mind boggling considering they were up by 10 coming out of it. Pathetic effort today.
  3. Awbee

    Men vs. South Carolina

    Team saw #1 seed and let it go straight their head. Team that is playing right now doesn't even deserve to be in dance.
  4. Awbee

    Men Vs. Ole Miss

    Auburn is thinking about its #22 ranking is what is happening
  5. Awbee

    AU vs Temple Game Thread

    Team is panicking. It was a good effort, but I think this one is over.
  6. Awbee

    Score Prediction- Georgia

    IMHO We play like we did against Clemson and LSU (2nd half): UGLY: 30 Aubarn: 14 We play up to the talent level that this team has and is capable of: Auburn: 31 UGLY: 24
  7. Awbee

    Auburn vs Texas AM Predictions

    Auburn 3 TAMU 2 TAMU sacks Stidham on the first series of the game for a safety. Auburn kicks a FG as time expires to win the game.
  8. Awbee

    AU @ TAMU set for 11 AM

    I feel it could benefit us more if the crowd is sleepy, but considering the run of success TAMU is on right now, I could see them being motivated, even if it is an early kickoff. We just gotta hope the boys show up with the same fire.
  9. Awbee

    Kyle Davis (update)

    https://auburn.247sports.com/Article/Auburn-receiver-Kyle-Davis-kicked-off-team-109066859 There ya go.
  10. Awbee

    ***Auburn vs. LSU -- Game Thread***

    Thoroughly convinced every time the wildcat is the play call, Gus is making that call.
  11. Awbee

    ***Auburn vs. Ole Miss -- Game Thread***

    Have we subbed out the entire defense for backups?
  12. Awbee

    ***FINAL: Auburn 24 Mercer 10***

    Hmm, pretty sloppy game. couldve been a blow out had we not turned it over 5 times. gonna have to step it up if we wanna be successful down the road. WDE
  13. I should probably know this but I don't off the top of my head. What is Auburn's current War Eagle's breed and name? Wasn't sure where else to put this topic, sorry!
  14. Sorry, I was editing it a little