Null



tbone1430

Texas A&M postgame thread

Recommended Posts

Just now, Auburn2Eugene said:

6-3

Yeah, my comment as a joke about storming the field twice. (2 wins). Swing and a miss I guess

Share this post


Link to post
Share on other sites




1 minute ago, doverstutts said:

we had no business winning this game, but i'll take it, even if it saved the idiot savants job

This is why I cannot be happy. This dude survives another year. He seriously is like a damn cat. I am just sick of Gus. I want off this ride. This dude is killing our program and he will be back for year 7............

  • Like 5
  • Dislike 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proud of the staff , players and fans minus me and my doody attitude. Great win and great fight 

  • Like 3
  • Love 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that Stidham’s first real comeback? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Auctoritas said:

War eagle, everyone. That was the most exciting 8 minutes of football we've seen all season.

I don't want to hear - at least for a little bit - any whining. Go enjoy that. Go enjoy that ending. That's what makes CFB special. Just let yourself enjoy it for a few minutes.

I won't enjoy anything until Gus is fired. 

  • Like 1
  • Facepalm 2
  • Dislike 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, OnthePlains said:

That felt good....that felt real good. War Damn Eagle yall.

:D  War eagle, bud. :wareagle:

IdenticalPoisedAyeaye-small.gif

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, JDUBB4AU said:

Same here. I said it was over . I will take mine well done lol.

They also deserve fans that believe in them until the clock strikes zero.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome win. Vs a ranked team. With a comeback. Seth is something special. Slayton played great down the stretch. Stidham looked great down the stretch and we put him in a position to succeed. I'm weirdly mad that it took us so long to attack the part of the field they were begging us to take. But glad we did and we won because of it

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Auctoritas said:

War eagle, everyone. That was the most exciting 8 minutes of football we've seen all season.

I don't want to hear - at least for a little bit - any whining. Go enjoy that. Go enjoy that ending. That's what makes CFB special. Just let yourself enjoy it for a few minutes.

Im gonna enjoy the hell out of it! 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, JDUBB4AU said:

Proud of the staff , players and fans minus me and my doody attitude. Great win and great fight 

Amen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defense and offense both stepped up. Nobody should be playing the blame game.

Edited by DAG
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, GwillMac6 said:

This is why I cannot be happy. This dude survives another year. He seriously is like a damn cat. I am just sick of Gus. I want off this ride. This dude is killing our program and he will be back for year 7............

This will just be like Richt. He will drag this team down for the next decade. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, mikeholiday said:

I won't enjoy anything until Gus is fired. 

Your loss. Must suck to be such a miserable person that you can't take 5 minutes to enjoy a win.

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, mikeholiday said:

I won't enjoy anything until Gus is fired. 

Sucks for you.

  • Like 1
  • Love 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, JDUBB4AU said:

Proud of the staff , players and fans minus me and my doody attitude. Great win and great fight 

I’ll second this for myself.

Seth Williams mvp

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn’t think we’d pull this one out.  Glad I’m wrong.  Players didn’t give up.  Proud of the players.  I’ll refrain from commenting on the coaches and enjoy the win.  War Eagle!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, mikeholiday said:

I won't enjoy anything until Gus is fired. 

You officially suck 

  • Like 7
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now