Jump to content

*Official San Jose St. Post-Game Discussion Thread*


Didba
 Share

Recommended Posts

Auburn wins. Looking like crap. 
 

64C4E9D8-519F-452B-8533-D2F2E81E576B.png

Edited by Didba
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites





I fully expect us to look like a different team against PSU. But just knowing that our team is still capable of blowing a game to a mid major makes me uneasy and disappointed. 86 yards in penalties is trash discipline. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Brad_ATX said:

that70s-show-drinking.gif

Yep, me too, and watching the Baylor game.

Link to comment
Share on other sites

I predicted an SJSU upset before the season…so this win is a pleasant surprise.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Maverick.AU said:

In other news, Nebraska is about to have another 1 possession loss to, GA southern 

As if Frost wasn’t already going to be fired. Damn. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Maverick.AU said:

Hoping this was a wake up call, crappy game, will see how much we improve going into PSU

Sad we need a wake up call two games in to year if that’s the case. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Maverick.AU said:

In other news, Nebraska is about to have another 1 possession loss to, GA southern 

So Frost is available? 😂😂

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Just now, augolf1716 said:

Not enough

I'm trying to rationalize having already bought a plane ticket to come to Auburn next week.  Still don't have a game ticket and am thinking "ya know, RTJ will be empty".

Link to comment
Share on other sites

Just now, NoALtiger said:

Sad we need a wake up call two games in to year if that’s the case. 

With no OL and and having at best average qb's, we gotta hit recruiting and the portal hard 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, JOSEPHIAMLEGEND75@GMAIL.CO said:

We didn't end up like Notre Dame, TAMU, Wisconsin so I'll take it. 

Nebraska. Florida too

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, AUDevil said:

I predicted an SJSU upset before the season…so this win is a pleasant surprise.

Jesus I remember that. You almost looked like a complete genius. 

Link to comment
Share on other sites

With a better D we could still make a little noise.  Defense is going to have to get off the field much quicker if we want a winning record.

What’s the problem over there?  That unit seems disjointed, slow to react, and gets pushed around too much.

Edited by AUDevil
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ashford - 7 carries 61 yards. 8.7 avg.

Led the team in rushing.

Its hard to not utilize him every game. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • WarTiger changed the title to *Official San Jose St. Post-Game Discussion Thread*
  • TitanTiger locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Members Online

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...